spacer
spacer search

Young Learners Resource Center w Lubartowie
CENTRUM ZASOBOW DYDAKTYCZNYCH JEZYKA ANGIELSKIEGO

Search
spacer
spacer
header
 
Główne Menu
Strona główna
Regulamin Centrum
Nasz zespół
Trochę historii
Zasoby dydaktyczne
Media o nas
Godziny otwarcia
Kontakt z nami
Angielski ludzkim językiem!
Angielski | gramatyka | testy

 
Strona główna arrow Wydarzenia arrow "Activity-based approach" workshops for English teachers in Lubartów, 13 maj 2009

"Activity-based approach" workshops for English teachers in Lubartów, 13 maj 2009

zdjecieW dniu 13 maja 2009 roku odbyły się warsztaty pt.: "Metoda aktywizująca (activity-based approach)" dla nauczycieli języka angielskiego w Young Learners Resource Center w Lubartowie. Poprowadziła je Margaret Cholodecki-Myers. W Warsztatach wzięło udział 19 nauczycieli z powiatu lubartowskiego.

Warsztaty zostały poprzedzone lekcją pokazową, którą nauczyciele mogli obejrzeć w Przedszkolu nr 5 przy ulicy Powstańców Warszawy. Margaret poprowadziła lekcję, której celem było wprowadzenie farm animals. Pomysły i materiały zaczerpnięte zostały z książki wielkiego formatu /big book/ "Hattie and the Fox", która jest dostępna w Centrum Zasobów Dydaktycznych w Lubartowie.

Po lekcji pokazowej nauczyciele przeszli do Young Learners Resource Center przy Gimnazjum nr 2, gdzie odbyła się sesja warsztatowa (galeria zdjęć >>). "Przeciętny dziewięciolatek zanurzony w środowisku L2 może nauczyć się nowego języka w ciągu 4-6 miesięcy" - mówiła Margaret. Znaczące sukcesy odnosi nauczyciel języka angielskiego, gdy może mieć nadzieję na podobny rezultat w klasie. Ze względu na to, gdzie jesteśmy nie możemy zapewnić uczniom środowiska L2, ale możemy przenieść na nasz grunt podstawowe założenia podejścia aktywizującego i przyspieszyć proces uczenia się. Metoda aktywizująca traktuje naukę języka holistycznie. Zamiast przekazywać dzieciom informacje po kawałku, metoda ta wystawia dzieci na środowisko bogate językowo, odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dziecka. Omówione zostały podstawowe elementy tej metody, jak również zaprezentowane na przykładach, w jaki sposób ta metoda może być zastosowana w klasie, jak wyglądają lekcje odpowiadające założeniom tej metody. Nauczyciele podczas warsztatów wspólnie w grupie przygotowywali lekcje, co może pomóc w poszerzeniu możliwych rozwiązań, dając jednocześnie szerszą perspektywę w odniesieniu do nauczania języka i gotowe plany lekcji wspomagające nauczanie.


User Comments
Your Name / Email Address

spacer
Galerie zdjęć

2011-03-22
 

2010-05-28
 

Lekcja Mikołajkowa (3.12.2014)
 

2010-05-28
 

Przedszkolaki w YLRC (7.04.2016)
 

Przedszkole Miejskie nr 5 (21.03.16)
 

Wielkanocna lekcja w YLRC (2016)
 

2010-12-09
 

IV Konkurs Poezji Anglojęzycznej
 

Konkurs recytatorski 2014 cz. 2
 

IV Konkurs Poezji Anglojęzycznej
 

2017_Spotkanie z p. Martą Cechowicz
 

2010-06-14
 

Przedszkole Miejskie nr 5 (21.03.16)
 

Wielkanocna lekcja w YLRC (2016)
 

2013-05-23 cz.II
 

Powiatowy konkurs wiedzy o USA
 

Lekcja wielkanocna 2016
 

Lekcja o USA (30.05.2017)
 

Lekcja wielkanocna 2016
 

2011-03-22
 

2010-05-28
 

2011-11-07
 

IV Konkurs Poezji Anglojęzycznej
 

2011-11-07
 

UTW w Centrum Zasobów Dydaktycznych
 

Przedszkolaki w YLRC (7.04.2016)
 

Wizyta w Przedszkolu nr 5 (12.10.2015)
 

2011-05-30
 

Warsztay - grudzień 2014
Cytat Dnia

"Education is not the filling of a pail, but rather the lighting of a fire."

William Butler Yeats

We have 17 guests online


__________________________________________________________________________________

C o p y r i g h t  2 0 0 9  YOUNG   LEARNERS   RESOURCE  CENTER   W   LUBARTOWIE

spacer